Atacul de panică provoacă pierderea în greutate


Cele mai importante lucruri de stiut despre atacurile de panica si anxietate sunt: Deficitul de vitamin din grupul B, inclusive B6 si B12, si acid folic folat poate provoca tulburari de anxietate, deoarece aceste vitamine promoveaza eliberarea hormonului de placere dopamina.

atacul de panică provoacă pierderea în greutate

Vitamina B6 sustine productia de neurotransmitatori, norepinefrina si serotonina hormone care regleaza starea de spirit. Este recomandat sa consumati alimente bogate in folat vitamin B9cum ar fi spanacul, carne, seminte de in sau, in caz contrar, sa luati suplimente de vitamin B9, deoarece corpul nostru nu o stocheaza.

Atac de panica

Deficienta acestei vitamine, precum si a tuturor vitaminelor B, va poate face mai predispus la panica atacul de panică provoacă pierderea în greutate tulburari de anxietate, deoarece poate provoca simptome care variaza de la paranoia la iritabilitate.

Mai multi cercetatori au aratat ca tulburarile de anxietate si panica pot fi cauzate de lipsa sau calitatea slaba a somnului. Fundatia Nationala a Somnului a constatat ca, persoanele care sufera de insomnia cronica prezinta un risc serios pentru afectiuni precum anxietatea; Un studiu al somnului, realizat de Departamentul de Medicina a Somnului de la Harvard, a aratat ca furia, tristetea, pesimismul si stresul sunt simptome prezente la persoanele care dorm doar cateva ore pe noapte.

Teama de moarte si senzatia ca piezi controlul Senzatia de sufocare Amorteala si furnicaturi Greata si ameteala Simptomele atacului de panica au o intensitate atat de mare, incat pot ajunge sa izoleze social persoana care sufera de aceasta afectiune. Aceasta va evita sa iasa din casa sau in anumite locuri, ajungand sa fie dependenta de alte persoane pentru a desfasura activitati zilnice obisnuite. Atacul de panica poate determina persoana sa faca schimbari majore si nejustificate in stilul de viata, ceea ce o transforma intr-o afectiune periculoasa pentru sanatatea generala a pacientului.

Calciul stimuleaza functia creierului si a sistemului nervos central. Lipsa sa in organism declanseaza simptome de tulburari de anxietate si panica.

Acesta este motivul pentru care este important sa va asigurati ca consumati alimente bogate in calciu, care, in acelasi timp, vor ajuta la mentinerea functionarii corecte a glandei paratidoide, al carui dezechilibru poate duce la depresie. Lipsa magneziului poate duce, de asemenea, la iritabilitate, depresie si anxietate.

Atacul de panică

Un studiu din arata ca administrarea suplimentelor de magneziu poate ameliora disfunctiile neurologice, cum ar fi depresia, la persoanele cu deficit de acest mineral. Cu toate acestea, oamenii de stiinta spun ca acest lucru functioneaza invers: daca intestinul si stomacul nu sunt fericiti, nici tu nu esti.

atacul de panică provoacă pierderea în greutate

Persoanele cu tulburari gastrointestinale inexplicabile sunt mai susceptibile de a avea tulburari de dispozitie. Un studiu al pacientilor cu sindrom de colon iritabil arata ca sunt de 5 ori mai predispusi sa sufere de tulburari de anxietate. In plus, acest sindrom este de 5 ori mai prezent la persoanele care sufera de anxietate, ceea ce il face un ciclu vicios.

Pastilele dietetice provoacă atacuri de panică

Stresul si anxietate pot provoca sindrom de colon iritabil care, la randul sau, duce la cresterea nivelului de stres. Iata cateva reactii adverse frecvente ale acestor medicamente anti-anxietate : scaderea libidoului, hipotensiune arteriala, greata, lipsa de coordonare, depresie, violenta si agresivitate, dificultati de gandire, pierderi de memorie, IQ mai scazut, hipertensiune arteriala pulmonara, risc crescut de sangerare, riscul de interactiune cu alte medicamente.

Pentru a evita aceste mediamente si pentru a reduce simptomele de anxietate, puteti adauga aceste ingrediente in dieta dumneavoastra: Alimente bogate in calciu: produsele lactate, de prefert laptele de capra, snapacul, varza, broccoli, algele si semintele de susan va vor ajuta sa va stabilizati ritmul cardiac in timpul atacurilor de panica; Vitamina B6: nucile, avocado, orezul brun, ouale, conopida, semintele de floarea soarelui, brocoli si cartofii sunt surse importante de vitamin B6.

In plus, produsele din cereale integrale sunt foarte bogate in vitamine din grupul B. Toate acestea ajuta la reglarea functionarii sistemului nervos central, care este essential pentru controlul stresului si anxietatii; Zincul : fasolea neagra, linte, peste, ciuperci, semintele de dovleac cresc aportul de zinc.

Au un efect calmant asupra sistemului nervos central; Cereale integrale: pastele si painea din cerealele integrale sunt foarte bogate in carbohidrati si cresc nivelul de serotonina din creier.

Atacul de panica. Ce este si cum poate fi prevenit

Acest hormon calmeaza creierul si corpul; Acizi grasi OMEGA-3 : de asemenea, pot ameliora anxietatea, motiv pentru care ar trebui sa mananci somon salbatic si alte tipuri de peste bogati in omega-3, de cel putin doua ori pe saptamana; Triptofan: banane, pui, ovaz, nuci si seminte de susan.

Potrivit lui Manuel Villacorta, nutritionist din San Francisco, acest aminoacid poate produce substante chimice care va pot imbunatati starea de spirit si va pot calma stresul. Este un precursos al serotoninei, care ajuta la mentinerea calmului; Alta alimtene care ajuta la reducerea anxietati si la mentinerea calmului sunt: melasa, ustoriul, sparanghelul, germenele de grau, morcovul, drojdia de bere, ceapa, papaya, telina si sfecla.

atacul de panică provoacă pierderea în greutate