Alimentatie slabit sala


EXTRA: 5 sfaturi cheie pentru masa musculara Ce sunt proteinele si de ce trebuie sa le consum cand ma antrenez?

10 sfaturi care te ajuta sa slabesti la sala de sport

Despre proteine si rolul lor am mai vorbit aici. Iata care este necesarul de proteine zilnic suplimentul pentru pierderea în greutate cum este bine sa administram aceste substante pentru un randament si o sanatate cat mai bune. Majoritatea incepatorilor stiu ca atunci cand se apuca de antrenamente, trebuie sa consume proteine zilnic.

  1. January 15, Se spune că mușchii se cresc 30 la sută la sală și 70 la sută în farfurie.
  2. Eşti la dietă, mergi la sală şi nu slăbeşti? Unde greşeşti
  3. Piec eco slim
  4. Regim de slabit - ce trebuie sa mananci si sa bei pentru a slabi?
  5. Programul de alimentatie atunci cand mergi la sala – Body-Art Wellness Club
  6. Poate cofeina să vă facă să pierdeți în greutate
  7. Dieta mea pentru slabire rapida | MuscleBoom

Ei bine, acesta este un mit des vehiculat, din cauza caruia multi consuma proteine fara a se informa in prealabil, cand, cum si cat este necesar sa consumam pentru a fi la nivelul optim. Regula de aur este simpla: proteinele se consuma imediat DUPA antrenament.

Dupa ce termini antrenamentul, este indicat sa consumi un shake proteic cu proteina din zer, care este usor de digerta pentru organism, si care iti va reface energia, iti va ajuta muschii sa se regenereze si, in timp, sa creasca.

Alege sa ai un corp minunat. Alege sa ai un corp sanatos. Merita!

De ce trebuie sa am grija la consumul alimentatie slabit sala carbohidrati? Ai auzit peste tot de carbohidrati. Cei care vor sa slabeasca, se feresc de ei. Cei care vor sa isi creasca masa musculara, consuma foarte multi.

Regim de slabit sanatos / saptamanal

Ei bine, carbohidratii sunt de mai multe tipuri si se consuma dupa anumite reguli, iar despre asta am vorbit, deja, aici. Practic, carbohidratii sunt sursa de energie preferata pentru corpul nostru.

SFATURI GRATUITE IN EXCLUSIVITATE

Asadar, atunci cand il solicitam cu greutati si antrenamente in sala de forta, trebuie sa suplimentam consumul de carbohidrati, pentru a avea suficienta energie. Cu toate acestea, carbohidratii sunt si cei care, consumati neglijenti, duc la acumularea de kilograme in plus, kilograme care se depun sub forma de tesut adipos, si nu de muschi.

Consecventa in ceea ce tine de antrenamente si mersul regulat la sala pot reprezenta una dintre rezolutiile tale pentru anul care vine. Nu uita, insa, ca sedintele de antrenament la sala trebuie sa fie insotite de o dieta echilibata si sanatoasa, pentru a reusi sa obtii rezultatele dorite.

alimentatie slabit sala

Asadar, daca esti incepator la sala, retine ponturile simple de mai jos. Opteaza pentru o farfurie echilibrata, cu trei macronutrienti Macronutrientii sunt carbohidratii, proteinele si grasimile.

Vreau doar sa stii ca multe lucruri pe care le-ai auzit, nu sunt adevarate, exercitiile cardio si cu greutati sunt foarte eficiente cand vrei sa slabesti. Vrei sa slabesti sanatos? Daca da, atunci ramai in continuare alaturi de mine, fiindca vei descoperi ce te opreste defapt cand vrei sa dai jos kg nedorite.

Carbohidratii actioneaza ca principala sursa de combustibil pentru organism, in timp ce proteinele mentin nivelul de zahar din sange sub control pentru o perioada mai lunga de timp. Grasimea actioneaza ca sursa de combustibil, contribuind la starea de satietate si la o experienta placuta a mesei.

TRANSFORMAREA TA INCEPE AICI!

Alege diete bazate pe vegetale Alimentele vegetale — inclusiv fructe, legume, fasole, leguminoase, nuci si seminte — sunt alimente cu un continut bogat de fibre si antioxidanti, ce reduc riscul dezvoltarii unor boli legate de stilul de viata, asa cum sunt diabetul si afectiunile cardiace. Pentru ca multe legume sunt sarace in calorii, poti opta pentru un castron mare de legume gatite. Ai grija la dimensiunea portiei Chiar si mancarurile sanatoase contin calorii.

De aceea, est important sa controlezi dimensiunile portiilor, mai ales cele cu proteine, carbohidrati si grasimi.

Programul de alimentatie atunci cand mergi la sala

Impartirea pe portii te ajuta sa iti urmezi obiectivele ce tin de continutul caloric. Nu sari peste micul dejun Daca este format din carbohidrati si proteine si o cantitate de grasimi, un mic dejun mare te ajuta sa mentii nivelurile glicemiei constante si astfel sa scapi de impulsurile de foame de peste zi.

alimentatie slabit sala

Alege ceva placut atat pentru stomac cat si pentru papilele gustative — asa cum sunt albusurile de ou alimentatie slabit sala paine toast din grau integral. Sculpteaza-ti trunchiul Cel putin cate cinci minute de flotari, fandari si genuflexiuni pe intervale de 30 de secundete pot ajuta sa construiesti si sa intretii masa musculara.

Regim de slabit – grupe de alimente recomandate

Cu cat ai mai multi muschi, cu atat mai mare este rata metabolica, ceea ce te va ajuta sa arzi mai multe calorii. Alte ponturi de retinut Bea pahare de apa in mod ideal inainte cu doua ore de antrenament. Evita grasimile saturate si chiar o cantitate mare de proteine sanatoase, pentru ca acest tip de combustibil se digera mai lent in stomac si tine la distanta oxigenul si sangele care trimite energie catre muschi.

Atunci cand incepi sa te antrenezi, ai grija sa respecti o anumita rutina si continua sa iti lansezi provocari, consultandu-te tot timpul cu antrenorul cu care lucrezi.

Este tentant sa consumi cat mai multe proteine pentru ca stii ca ele hranesc muschii, la alimentatie slabit sala cum este tentant si sa reduci numarul de carbohidrati pentru a nu te ingrasa. Ei bine, trebuie sa intelegi ca fiecare macronutrient are rolul lui bine definit in alimentatie atunci cand vrei sa cresti.

alimentatie slabit sala

Asadar, consuma-le pe toate, insa tine de cont de cantitati! Bea apa! Pe langa faptul ca este foarte sanatos consumul de apa, hidratarea muschilor este esentiala alimentatie slabit sala rolul de crestere. Incearca sa diferentiezi si sa alegi mereu cabohidratii buni, in locul celor rai si grasimile bune in detrimentul celor rele.