Pierderea în greutate a somnului


Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important. Durata recomandată de somn pentru adulți este între șapte și nouă ore pe noapte, însă mulți oameni dorm mult mai puțin de atât.

pierderea în greutate a somnului cele mai eficiente sfaturi pentru a pierde în greutate

Va face și donații către Serbia și Ucraina Cercetările au arătat că mai puține ore de somn decât cele recomandate sunt asociate cu o grăsime corporală mai mare, risc crescut de obezitate și pot influența cât de ușor o persoană poate pierde în greutate în timpul unei diete bazate pe deficit de calorii.

Un somn prea scurt rezultă în pierderea de masă musculară În mod normal, scopul pierderii în greutate este de a reduce îndepărtați bărbații cu grăsime toracică corporală în timp ce masa musculară este păstrată pe cât de mult posibil.

pierderea în greutate a somnului pierde greutatea în 37 de zile

Un somn prea scurt poate determina cât de multă grăsime este pierdută, precum și cât din masa musculară este păstrată în timpul unei diete restrictive. Un studiu a concluzionat că în jur de 5,5 ore de somn în fiecare noapte, timp de două săptămâni, în timpul unei diete restrictive, au dus la mai puțină grăsime corporală pierdută în comparație cu 8,5 ore de somn în fiecare noapte.

Pierderea în greutate în timpul somnului: 4 secrete care te vor ajuta să te trezești în formă

Însă, această durată de somn a rezultat și în pierderea mai mare de masă musculară. Hormonii care influențează apetitul Există mai multe motive pentru care somnul mai scurt este asociat cu o greutate mai mare a corpului și pentru care afectează pierderea de kilograme. Acestea variază de la schimbări de metabolism, apetit și până la alegerile alimentare.

pierderea în greutate a somnului cel mai bun ceai de ardere a grăsimilor burta

Totodată, somnul influențează doi hormoni importanți pentru corpul nostru și care au legătură cu apetitul, anume leptina pierderea în greutate a somnului grelina. Cum poate duce lipsa de somn la creșterea în greutate Studii anterioare au arătat că limitarea somnului crește nivelul de grelină și îl reduce pe cel de leptină.

Așadar, această combinație ar crește apetitul unei persoane, astfel încât limitarea de calorii ar deveni mai dificil de suportat și ar putea face ca o persoană să mănânce în exces.

  • De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate
  • Cum pierderea în greutate vă poate îmbunătăți somnul și reduce apneea - Sănătate -
  • Legatura dintre somn si greutate - Nutrisquare
  • 10 kilograme pierdere în greutate beneficii pentru sănătate
  • Planuri naturale menopauza pierdere în greutate
  • Cum poate pierde greutatea să vă îmbunătățiți somnul by Brandon Peters, MD, medic de certificat de bord Share on Facebook Share on Twitter De la Snoring la Sleep Apnea, pierderea de greutate poate ajuta Probabil recunoașteți dacă trebuie să pierdeți o greutate, dar cum ar putea scădea în greutate pierderea în greutate?
  • Legatura dintre somn si greutatea corporala

În consecință, creșterea consumului de alimente din cauza schimbărilor hormonale ar putea rezulta în creșterea în greutate.

Asta înseamnă că, pe termen lung, lipsa de somn ar putea duce la creșterea în greutate.

pierderea în greutate a somnului ultimate rutină de ardere a grăsimilor

Așa că, un somn bun și liniștit ar trebui să fie o prioritate. Somnul influențează și glucoza serică De asemenea, cercetătorii au descoperit că zonele din creier responsabile cu recompense sunt mai active când vine vorba de hrană atunci când o persoană doarme puțin șase nopți cu doar patru ore dormite în comparație cu oamenii care dorm mai bine șase nopți cu nouă ori dormitescrie Science Alert.

Durata somnului mai influențează și metabolismul, în mod special glucoza serică.

Cum poate pierde greutatea să vă îmbunătățiți somnul

Atunci când consumăm alimente, corpurile noastre eliberează insulină, hormonul care ajută la procesarea glucozei din sânge.

Totuși, lipsa pierderea în greutate a somnului somn poate afecta răspunsul la insulină al corpului, astfel reducând abilitatea sa de a procesa glucoza. Vă mai recomandăm să citiți și:.