Riderea de ardere a grăsimilor. toate cele mai bune - Traducere în engleză - exemple în română | Reverso Context


Traducere "toate cele mai bune" în engleză

Conversaţie Dressing și stripping, montare Există multe modalități de a scăpa de calorii suplimentare, fără a se limita în alimente și fără exerciții fizice. Râsete, respirație și chiar dormi arde calorii. Iată câteva modalități ușoare, amuzante și neobișnuite de a arde calorii: Cum să ardă calorii 1. Cântând în suflet arde încă kcal în funcție de volumul cântecului și de înălțimea vocii tale. A rade Timp de 10 minute vă ajută să scăpați de kcal.

riderea de ardere a grăsimilor

Ardeți aproximativ kcal timp de 30 de minute riderea de ardere a grăsimilor sex activ. Dacă ați lovit cap de perete Puteți arde kcal pe oră. În medie riderea de ardere a grăsimilor dinților În decurs de 2 minute, 5. Coșul mai greu, cu atât mai multe calorii pierzi.

Dar toate cele mai bune modele sunt deja înregistrate în spectacole.

O oră vizualizați TV. Burns 65 kcal. Dacă a se ghemui În perioada 1 oră, puteți arde 70 kcal. Un minut sărutări arde kcal, în funcție de intensitatea sărutului. Aducem mai multe calorii decât consumăm când mâncăm țelină. Câine de mers pe jos. Timp de 30 de minute, suntem în medie kcal. Aducem mai multe calorii în timpul frigului și nu sunt cald.

Gumă de mestecat Ajută la arderea a aproximativ 11 kcal pe oră. Puteți să ardeți până la kcal pe zi dacă cărămidă pe scaun. Scrierea și trimiterea SMS-urilor Mesajele au ars 40 kcal pe oră. Masă în picioare Arderea a kcal pe oră într-o persoană care cântărește 65 kg. Rularea Șarpele aeriene, Puteți arde 80 kcal. Câte calorii arde? Desigur, calorii pot fi cheltuite, chiar și fără nimic, dar, după cum știți, activitatea fizică intensă este mult mai rapidă decât caloriile suplimentare.

Deci, cum să ardă rapid calorii, angajate în sport. Câte calorii ard runde Rularea ușoară a arsurilor medii în medie kkal. Câte calorii arde hoopul Crue Hoop arde în jur kkal. În 30 de minute sau - kcal pe oră, în funcție de intensitate.

Puteți crește consumul de calorii dacă stați pe un picior sau faceți mișcări de dans ușoare. Câte calorii riderea de ardere a grăsimilor coarda Jumping cu o frânghie este o activitate fizică intensă care arde - kkal. Timp de 15 minute. Puteți începe cu minute de sărituri pe frânghie, făcând pauze timp de secunde și trece treptat până la 15 minute pe zi. Câte calorii arde mersul pe jos Plimbare lentă la o viteză de aproximativ 3,2 km pe oră arde în jur kkal.

Câte calorii arde înot Înotul pe piesele din piscină arde în medie kkal. Câte calorii arde squats Squats - Unul dintre exercițiile intense ajută la arderea în jur kkal. Pentru a determina cu precizie cât de multe calorii veți arde în timpul squats, înmulțiți greutatea cu 0, și apoi înmulțiți numărul rezultat la numărul de minute efectuați exercițiul.

Câte calorii arde presa Leagăn presa, puteți arde în jur 4 kkal. Câte calorii ard salturi Sărind pe o trambulină arde în jur 42 kkal.

Cum arăți când slăbești

Câte calorii ard dansul Dancing, inclusiv striptease, dans zombie, dans de burtă ars în jur kkal. Câte calorii ard bicicleta Bicycle Ride Burns în medie kkal. Câte calorii ard yoga Clasele de yoga arse în medie kkal. Câte calorii trebuie să ardă să piardă în greutate? Dacă doriți serios să mergeți la pierderea în greutate, trebuie să știți câte calorii trebuie să consumați și cât de mult să ardeți.

Nivel scăzut de activitate Exercițiu de ori pe săptămână : Oov x 1, Nivel mediu de activitate Exercițiu de ori pe săptămână : Oov X 1,55 Nivel ridicat de activitate Exercițiu de ori pe săptămână : Oov x 1, Nivel foarte ridicat de activitate Riderea de ardere a grăsimilor de 2 ori pe zi : Oov x 1.

De exemplu, calculează principalul metabolism metabolic pentru un bărbat de 25 de ani prin creșterea a cm și cântărind 72 kg, care menține un nivel scăzut de activitate. Dacă vrei să pierzi în greutate, tu trebuie să consume mai puține calorii decât să vă ardeți corpul sau să ardeți mai multe calorii decât consumați. Deoarece kcal corespunde la aproximativ 0,45 kg de grăsime, trebuie să ardeți mai mult de 3. Consumul de calorii - pe oră Dimensiuni: Înălțime - 48 cm, lățime - 38 cm Accesorii: Viteza de măsurare riderea de ardere a grăsimilor afișajului, distanța, timpul de antrenament și cantitatea petrecută Unul dintre cititorii noștri - - a vorbit despre "prietenul său de luptă", care este plasat sub biroul său: "Am un simulator pentru copii fără o șa sub masă.

Când încep să trag activ pe un scaun, personalul știe: Nu vreau să merg la toaletă, dar mă duc pe bicicletă. Vorbim despre Bike Mini Exercițiu - bicicleta de exerciții pliante a companiei americane Stamina. Este posibil să o utilizați și pentru picioare - ca și cum pedala de biciclete este răsucite și pentru mâini - ca și cum ar fi răsucite troliul. Dar cred că mini-bicicleta este un lucru extrem de util, cel puțin într-un fel se mișcă în timpul zilei de lucru ".

  1. Cum să arăți perfect de Revelion?
  2. Cum să alegeți Brațul tău sport preferat Bicicliști - Biciclete-Unelte -

Consumul calorial - pe oră Dimensiuni: lungime - cm, lățime - 86 cm Accesorii: Stand pentru telefon, creion Lucrul în timpul mersului pe jos sau ideea de a lucra în mișcare, aparține medicului științelor medicale, endocrinologului James Levin din Clinica Mayo din Arizona.

Și pentru oamenii obezi și cei care vizitează sală de gimnastică neregulată, trekdesk-ul meu este, în general, ultima șansă de a reseta excesul de greutate. La întrebarea mea, câte bucăți au fost vândute în ultimele câteva luni, Dr. James Levin a răspuns sincer: "Zero". În timp ce Trekdesk este vândut liber pe Amazon.

Totul despre flexul de greutate slim down da you can ce substante chimice din organism arde grasimi

Tenis de birou Consumul de calorii - pe oră Dimensiuni: 40 x 40 cm Accesorii: Două rachete și două bile Am o atitudine specială față de Ping Pongu: pe munca mea anterioară în mijlocul unei camere comune stăteau o masă de tenis, la care toată lumea a venit din când în când. Din păcate, în versiunea noastră nu există loc pentru o masă de dimensiune completă, dar am găsit o cale de ieșire - a ordonat un set de "tenis de birou".

Partidul este jucat chiar la locul de muncă, principalul lucru este de a elimina monitorul într-un loc sigur. Dar acest lucru nu este exact exacte: spre deosebire de real Ping Pong în "Tenis de birou" puteți juca ședință. Trainerul de mână Consumul calorial - 20 pe oră Dimensiuni: Diametru 12 cm El este un silențios de creep, este un dinamometru de perie.

  • Eco slim durante la lactancia
  • toate cele mai bune - Traducere în engleză - exemple în română | Reverso Context
  • Sfaturi nutriționale pentru bicicliștii de anduranță
  • Sistemul nostru a detectat o problema - Ce poti face cu un flex
  • Cum să pierdeți grăsimea rapidă și ușoară
  • Ce ceai vă va ajuta să pierdeți în greutate

Cele mai accesibile dintre toate simulatoarele listate sunt vândute în orice magazin de sport și merită dragul Penny. Inelul de cauciuc trebuie doar să strângeți și să-l strângeți cu o singură mână, apoi celălalt, dar o mulțime de o ocupație simplă va fi colosal. Muzicienii, fotografi, lupte de braț, alpiniștii, cicliștii, bicicliștii sunt instruiți cu expandentul și riderea de ardere a grăsimilor mușchii mâinilor și încheieturilor.

Cine și în ce circumstanțe au venit cu folosirea unui inel de cauciuc în scopuri de antrenament - nu riderea de ardere a grăsimilor cunoscut, dar merită să punem un monument. SCUTER Consumul de calorii - pe oră Dimensiuni: 60 x 90 cm, diametrul roții - 36 mm, capacitatea de încărcare - până la kg Cel mai simplu mijloc de pierde în greutate kimberly snyder și în general o jucărie în condiții de birou sunt transformate într-un accelerator al procesului de gândire.

Dimensiunile și arhitectura birourilor generale În acest caz nu contează - să călărească un scuter, niciun loc nu este necesar. Îmi amintesc cum Philip Bakhtin, redactor-șef al revistei Esquir, a primit odată un astfel de scuter ca un cadou. În zilele de predare, a circulat în jurul desktopului, ducând la ordinea gândirii. Adevărat, a fost urmat de alți participanți la acest proces, iar scuterul a fost foarte rapid în lipsă.

Se știe că în actrița reală de viață Heather Graham, care a jucat acest rol, preferă și videoclipurile la toate celelalte tipuri de activități în aer liber. Editorii am decis să aranjăm o zi pe roți.

riderea de ardere a grăsimilor

Vom disemina între mese, pentru a furișa colegii nefericiți pe atelier și, în același timp, încărcați mușchii înghețați și fese. Pe parcurs, scăpăm câteva kilograme în greutate viu și scoatem dispozitivul vestibular. Vom raporta rezultatele. Odată cu vârsta, corpul uman suferă schimbări ireversibile însoțite de o încetinire a metabolismului.

Ultimul proces duce uneori la excesul de greutate. Evitați acest lucru se va dovedi, doar îngrijirea regulată a corpului dumneavoastră. Sport, viață mobilă, exercițiul în mod regulat - un angajament de armonie de zeci de ani. Dar nu toate tipurile de activitate conduc la același efect, deoarece cu unele acțiuni pe unitate de timp, de exemplu, kcal, cu alții - de cinci ori mai mult.

Ce tipuri de activități ard cel mai mare număr de calorii?

riderea de ardere a grăsimilor

Este dificil să se ofere un răspuns fără echivoc, deoarece depinde de vârsta, greutatea și creșterea unei persoane, constituția corpului. Cu toate acestea, puteți medita standardele de consum de calorii pentru a întocmi evaluarea celor mai eficiente exerciții.

În articolul nostru veți găsi tabele sumare privind consumul de calorii în timpul exercitării diferitelor sporturi. Cererea zilnică în calorii La femeile medii necesare kcal și bărbați - Persoana medie este necesară cel puțin kcal,introducerea corpului cu alimente, cu condiția ca toată ziua, este în repaus.

Femeile, cel puțin puțin activ, necesită KCAL, bărbați - Vai, Stilul de viață de viață și dieta nesănătoasă duce la kilograme suplimentare. Mai târziu, oamenii încep să aibă grijă de corp, care efectuează un alt tip de exercițiu.

Există o formulă empirică pentru a determina numărul vital de calorii.

riderea de ardere a grăsimilor

Pentru femei, ea arată așa: 9. De exemplu, s-a obținut kcal conform formulei descrise mai sus. Apoi necesită un kcal pe zi pentru a câștiga margini normale pe zi.

riderea de ardere a grăsimilor

Cum să faceți acest lucru - o alegere personală a fiecăruia, unii alegeți exerciții intense, altele - încărcături ciclice lungi. Înainte de examinare detaliată a metodelor de ardere a caloriilor, merită să contactați datele naturale ale persoanei. Dependența de pierdere a energiei de structura corpului Trei tipuri de clădiri disting: ektomorf; mesomorf; endomorf. Primul este caracteristic al subțire, membrele lungi, palmele înguste și picioarele, absența aproape completă a straturilor grase.

Al doilea este inerent sistemului muscular dezvoltat, torsol lung, umeri largi. Următorii indicatori îi aparțin ca fiind cei mai comuni reprezentanți.

Endomorful poate fi distins pe o față și un corp rotunjit, un volum impresionant al stratului subcutanat. Având în vedere tipul adecvat de activitate fizică pentru a menține greutatea optimă, trebuie să luați în considerare structura propriului corp.

Acum este necesar să se clarifice numărul de calorii incisibile cu mobilitate diferită pe exemplul unei persoane care cântăresc 70 kg.

Sfaturi nutriționale pentru bicicliștii de anduranță

Exercițiu la domiciliu Cablul este cel mai eficient arzător de calorii pentru casă Mulți oameni nu ard cu dorința de a merge la sala de gimnastică, preferând să se miște acasă. Cineva poate declara că este incorect, dar chiar și mișcările simple ale formatului de joc pot beneficia corpul. De exemplu. De la ocupația familiară din copilărie la o frecvență desalturile vor purta aproximativ kcal în fiecare minut.

Este dificil să reziste ora de mișcare continuă, deci este recomandat să efectuați abordări timp de minute. Apoi caloriile se extinde puțin mai puțin kcal. Coarda este considerată cea mai eficientă modalitate de a menține greutatea normală, dacă nu doriți să părăsiți casa. Popular, din păcate, nu este cel mai bun mod de a cheltui calorii - până la 5 kcal fiecare minut. Cu toate acestea, merită să fie cel puțin pentru a spori mușchii și trecerea în timp util la exerciții mai grele.

Când efectuați un "bar cu gantere", este diferit. Luând de către fiecare mână, aceasta din urmă se ridică alternativ la riderea de ardere a grăsimilor și sunt întârziate timp de secunde. În timpul unui minut, 15 kcal este ars.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

O parte din oameni nu acceptă lucrarea cu încărcătura, înclinată spre. Curios, asta. Nutriționiștii de frunte ai lumii asigură că, dacă rotiți zilnic sesiunile de de zece minute, acesta va duce la o stoarcere a taliei timp de 3 cm pe lună.

Casele de dans nu sunt mai rele decât alergarea, înotul sau jocurile de jocuri. Pentru o oră de mișcări intense, kcal este ars. Indicatorul variază pe baza vitezei și complexității dansului. Exerciții în afara casei arderea caloriilor în aerul proaspăt este mai rapidă decât într-o cameră închisă În favoarea sportului ciclic cu sarcină aerobică respirație profundă pe un puls crescuteste ușor de crezut, privindu-le reprezentanții lor.

Înotătorii, alergătorii, cicliștii, schiorii au subțire și taut, subțire.