Pierde câștigul în greutate sau recomp


Dacă ar trebui să faceți masă, dieta sau recompensarea: depanarea fizicului De Aadam 26 aprilie Acest articol este de cuvinte și aproximativ de minute de citire. Cea mai importantă decizie pe care o poți lua pentru a avea o transformare fizică reușită și pentru a nu-ți învârti roțile de ani de zile este aceea de a afla dacă ar trebui să câștigi mușchi, să pierzi grăsime sau să recomanzi corpul.

Cu siguranță, la suprafață, pare o întrebare destul de evidentă, dacă nu chiar frivolă - dacă ai grăsime, alimentezi; dacă ești slab, câștigi mușchi, nu?

Care este mai ușor: pierdeți în greutate sau pompați? Cum să slăbești în picioare fără să-ți construiești mușchi Cum să slăbești și să pompezi o fată. Cum să slăbești în picioare fără să-ți construiești mușchi Construiți mușchi și ardeți grăsimile în același timp.

La naiba cu pierde câștigul în greutate sau recomp, înapoi la volum. Scopul meu cu acest articol este să te descurajez - bine, cel puțin, ai lăsat un pic mai puțin smintit decât atunci când ai ajuns - și să te ajute să-ți identifici propria cale în călătoria ta fizică.

Cele trei etape ale transformării fizice Am teorizat că există trei etape prin care trece toată lumea în timpul unei transformări fizice.

Recompunerea corpului: Pierdeți mușchii de grăsime și câștig în același timp - Nutriție -

Este important să înțelegeți pe deplin aceste etape înainte de a continua, deoarece aceste etape leagă totul împreună. Etapa 1: Limbo În acest moment vă aflați: punctul de plecare incomod în care fie nu aveți suficient mușchi slabtransportați grăsime excesivă, fie blocați undeva între cele două Grăsime slabă.

Acesta este un limb. Ești blocat în țara nimănui și trebuie să ieși. Etapa 2: baza Baza este locul unde ajungi după ce scapi de purgatorul fizic care este limb și cu ce te va ajuta acest articol. Același lucru este valabil și pentru începătorul Skinny-fat cu începutul cu grăsime [vom intra în acest aspect mai detaliat într-un pic]. Etapa 3: Construirea După ce v-ați depanat fizicul și ați ajuns la baza dvs.

Deși există un pic de varianță în acest stadiu, acestea sunt liniile directoare generale: [Fostul] tip slab: Baza vă va lăsa cu o cantitate bună de mușchi, dar și cu un exces de grăsime corporală.

Pierde rutina de grăsime corporală. Explorați-l pe mașinile cardio

Scopul tău în etapa de construcție este să dezbraci grăsimea. FFB [fostul băiat gras]: Ați pierdut excesul de grăsime, dar vă lipsește și masa musculară suficientă. Scopul dvs. Etapele de construcție și de bază se vor bucura ad infinitum. Adică, veți construi la o nouă bază și apoi veți alege care va fi următoarea strategie de construire. De exemplu, dacă ai fi fost un tip slăbănog, ai scăpat de limbo și ți-ai atins noua bază prin construirea mușchilor și apoi la finalizarea etapei de construire [eliminarea excesului de grăsime] vei trece la o altă fază de câștigare a mușchilor [ o nouă etapă de construcție] și apoi dezbracă din nou grăsimea [baza nouă].

Nu ne vom îngrijora încă de etapa de construire. Băieții grăsimi furnizează prea mult corpului [supraalimentația] atunci când corpul nu are o cerere - în consecință, corpul îl stochează ca grăsime. Adăugarea unui stimul ajută organismul pierde câștigul în greutate sau recomp facă față unor probleme legate de aprovizionarea excesivă, dar nu este suficient. Băieții slabi au, de asemenea, o discrepanță, dar în sens invers: corpul lor cere mai multă aprovizionare, dar nu îi oferiți sursa de care are nevoie [subalimentare].

Pentru băieții slabi, aruncarea în stimulare agravează problema. Odată cu stimularea suplimentară vine cererea crescută. Corpul tău va cere și mai mult de la tine. Și eșecul de a-i oferi suficientă sursă va duce la faptul că nu numai că nu veți face progrese, ci și mai rău - va regresa. Deci ce facem? Trebuie să creăm armonie între cerere și ofertă în cantități corecte.

Pierdeți scala de grăsime corporală. Cum să scad procentul de grasime corporala - eduCum

Primul pas către crearea acestei armonii este să determinați dacă ar trebui să faceți masă, dietă sau recompensare. Ar trebui să faci dietă? În primul rând, să definim ce este dieta și ce nu. Dacă obiectivele dvs. Aceasta este o distincție importantă: Scopul este de a reține [și chiar de a construi] mușchi în timp ce scade excesul de grăsime corporală.

Având în vedere această definiție, există câteva cerințe pentru o dietă axată pe fizic. Aport suficient de proteine Angajarea în antrenamentul de forță Un deficit rezonabil de calorii Cine ar trebui să urmeze o dietă?

Singurul dvs.

Cum functioneaza metabolismul si cum acceleram arderile - Cum arde stratul superior de grăsime

Pierde câștigul în greutate sau recomp partiției nutrienților - acum că v-ați rezolvat problema cererii și ofertei, v-ați rezolvat și problemele legate de partiționarea nutrienților; astfel încât alimentele pe care le consumați vor fi direcționate mai întâi către celulele musculare, rezultând mai puține grăsimi acumulate în timpul fazei de încărcare.

O bază solidă din care să construiești - dacă încercați să construiți mușchi în timp ce transportați grăsime corporală excesivă, devine extrem de dificil să discerneți dacă de fapt construiți mușchi sau doar îngrășați mai mult. Aceasta poate fi o minte și o cauză majoră pentru care băieții să renunțe. Îndepărtarea excesului de grăsime corporală și pornirea construcției dvs. Dar, ce zici de mușchi? Ce e cu asta? Ok, glumesc. Este de înțeles că aceasta este o preocupare validă, dar nu pentru a vă îngrijora - datorită fenomenului de câștig Noob, chiar și cu un deficit caloric, veți putea să construiți mușchi în timp ce scăpați grăsime - Știu, știu.

Aveți multe întrebări despre cum este și de ce, dar, ca să vă spun adevărul - nimeni nu știe cu adevărat, așa că să acceptăm doar că este magie și continuăm, da? Acum, există unii oameni care sunt fani ai utilizării unei recompensări corporale [a se vedea mai târziu în articol pentru o explicație completă a ceea ce este o recompensare corporală] cu începători grași; Cu toate acestea, eu nu sunt unul dintre acești oameni din cauza problemelor cu Motivație.

Scăderea grăsimii este mult mai rapidă decât creșterea mușchilor și acest lucru crește impulsul.

Când vă vedeți corpul schimbându-vă săptămână în săptămână, vă ajută să vă motivați și să vă mențineți pe drumul cel bun cu obiectivele dvs. Acest lucru este imens - unul dintre principalele motive pentru care oamenii renunță la călătoria lor fizică se datorează lipsei [aparent] de rezultate vizibile. Și o recompunere a corpului durează prea mult dacă aveți multe grăsimi de pierdut.

Închidere fizică Inevitabil, la fiecare tip de fizic apare o formă de nemulțumire și poate fi cauza anxietății.

ms greutate pierde

Pentru începătorii grași, aceasta este de obicei o problemă de încredere. Înțelegeți, de asemenea, că odată ce eliminați pierde greutatea pe seroquel de grăsime, este mai mult decât probabil să vă lipsească mușchiul suficient.

Nu vă faceți griji cu privire la acest lucru, face parte din proces. Ai ajuns acum la baza ta și te-ai pus într-o poziție avantajoasă, atât fiziologic, cât și hormonal, pentru a construi mai eficient mușchiul din. Vedeți-vă dieta până la sfârșit.

  • Pierdeți scala de grăsime corporală - Cum de a calcula procentajul de grăsime corporală
  • Recompunerea corpului câștigă mușchi și pierde grăsime
  • Pierdere în greutate nbc news

Da, va suge, dar pierde câștigul în greutate sau recomp plăti pierde grăsimea de burtă peste 40 de sex masculin și atunci când veți elimina tranziția de grăsime într-un volum.

Ar trebui să vă îngrămădiți? A mări în vrac înseamnă a crește în greutate în mod intenționat cu scopul de a crește dimensiunea paine pentru slabit, menținând în același timp creșterea grăsimii la un nivel minim.

Dacă nu aveți suficientă masă musculară pentru a începe - gândiți-vă tipul tipic slab - atunci trebuie să vă concentrați asupra câștigării mușchilor. Exemplu de fizici ai unor tipi care ar trebui să se îngrămădească Hangupuri fizice Cea mai mare închidere pe care o are începătorul slab este aceea de a se teme să-și piardă abdomenul sau să se îngrașe.

Ca rezultat, ele se desfășoară vrac timp de o săptămână sau două și apoi vor imediat pierde câștigul în greutate sau recomp urmeze o dietă, sau, dimpotrivă, încearcă să slăbească câștigul, astfel încât, încet, să ajungă fără câștiguri.

Dacă sunteți un începător slab, va trebui să vă împăcați cu faptul că o anumită creștere a grăsimii - și da, pierderea abdominalelor pentru o vreme - este ceea ce va trebui să faceți. Ar trebui să recompensați? De fiecare dată când cineva și-a schimbat aspectul fizic - fie că pierde grăsime, câștigă mușchi sau ambele - s-a angajat într-o recompunere corporală. Cu toate acestea, când mă refer la o recompunere, nu numai în domeniul de aplicare al acestui articol, ci, în general, mă refer la procesul de ardere a grăsimilor corporale, adăugând simultan mușchi.

Pentru majoritatea începătorilor, recompensa nu este necesară și aș prefera să alegeți o dietă directă sau în vrac. Cu toate acestea, există un grup care poate beneficia de recompensare - individul slab și nu atât de gras [da, nu m-aș putea gândi la nimic altceva care să numesc acest subgrup. Deci, vom alerga cu asta, mișto? Persoana slabă, care nu este atât de grasă, în afară de a transporta un pic de grăsime corporală în jurul abdomenului, este destul de slabă și puteți vedea că transportă cantități mici de mușchi.

modalități de a pierde grăsimea înapoi la domiciliu

Intrarea într-un deficit caloric direct ar putea pune persoana în pericol de a pierde puțin prea multă masă musculară. O abordare recomp va ajuta la retenția musculară și chiar la creșterea în timp ce scade puțin din grăsimea corporală pe care o au. Trebuie să recalibrați problemele de semnalizare ale corpului dvs. Dietă: luni În medie, nu ar trebui să ții o dietă mai lungă de 6 luni pentru a ajunge la baza ta.

Desigur, dacă aveți multe grăsimi de pierdut, atunci acest proces ar putea dura puțin mai mult. În acest caz, vă recomand să urmați o abordare fazică a pierderii de grăsime. Cum să-ți dai seama când trebuie să încetezi să mai faci dietă?

În general, ar trebui să vă aflați la o bază solidă de musculatură și slăbiciune: definiție vizibilă de șase, piept și delt. Clientul meu care a dezbrăcat excesul de grăsime, dar pur și simplu îi lipsea suficient mușchi pentru a avea aspectul rupt.

Obosit constant - chiar și după o noapte bună de somn Nivelul foametei a trecut de la suportabil la direct dacă- nu- mănânc-imediat-mă-duc-direct-Godzilla-în-această-cățea. Va trebui să treceți la o fază de câștigare a mușchilor pentru o vreme, înainte de a lua dieta din nou.

Tendința de reconstituire a corpului este o modalitate sănătoasă de a privi pierderea în greutate Tendința de reconstituire a corpului este o modalitate sănătoasă de a privi pierderea în greutate Dacă ați încercat vreodată să slăbiți, este posibil să vă bazați, cel puțin parțial, pe scara pentru a vă măsura progresul. De ce? Deoarece compoziția corporală, sau cantitatea de grăsime pe care corpul dvs. Pentru a vedea despre ce vorbim, consultați acest blogger care demonstrează că greutatea este doar un număr.

Dacă continuați regimul alimentar, vă veți pune sănătatea - atât mental cât și fizic - în pericol. În vrac: luni Dacă doriți să construiți mușchi, va trebui să acceptați două fapte irevocabile: Va dura mult timp [natural] Va exista o anumită cantitate de creștere a grăsimii.

La fel ca începătorul gras, începătorul slab are așteptări nerealiste. Nu veți arăta cum doriți să arătați direct din primul dvs. Faza de câștig de doi ani a clientului meu Mike. Cum să știți când trebuie să opriți oprirea volumului? Ca începător, aveți cel mai mare potențial de creștere: de lire sterline în primul dvs.

frumusețe de grăsime de sănătate

Și nu, nu vor fi de kilograme de mușchi LEAN, ci un amestec de mușchi și grăsime. Acest lucru vă va asigura că ați acumulat suficientă masă musculară pentru a arăta bine atunci când eliminați în final orice exces de grăsime. Atâta timp cât câștigați aproximativ kg pe lună, ar trebui să existe cantități minime de creștere a grăsimii. Diferență de greutate de 20 lb între cele două poze și aproximativ o perioadă de 5 luni. Cum să știți când trebuie să opriți Recompingerea? Veți fi dezbrăcat puținul de grăsime pe care îl țineați în jurul secțiunii medii.

În încheiere Sperăm că această postare v-a oferit mai multă claritate cu privire la ceea ce ar trebui să faceți personal și, de asemenea, v-a oferit câteva așteptări realiste cu privire la pierde greutatea în 90 de zile interval de timp să vă așteptați la rezultate.

Punctul de plecare al călătoriei dvs.