Cum să pierdeți greutatea în timp ce somnul privat


cum să pierdeți greutatea în timp ce somnul privat

Pentru a obține un pic de calitate, trebuie să fii atent la ce înghiți înainte de a te prăbuși. În timp ce probabil știți că faptul că aveți cofeină și zahăr prea aproape de culcare vă pot pune somnul, alți nutrienți vă pot ajuta efectiv să vă construiți mușchi, să vă îmbunătățiți stabilitatea glicemiei și să ardeți grăsimile.

Muzică Terapeutică - ACCESEAZĂ IN FIECARE NOAPTE IN TIMP CE DORMI DIMENSIUNEA 5D+

Aici, cinci băuturi pe care ar trebui să le oferiți un gust noaptea, dacă doriți să slăbiți. Shutterstock Un pahar de lapte cald sau nu vă poate ajuta să dormiți mai bine, datorită unei doze sănătoase de triptofan și calciu, spune Murphy.

  1. Pierde greutatea prin zumba
  2. Pierderea în greutate sfaturi cosmopolitan
  3. Amway wow reviste de pierdere în greutate
  4. 5 băuturi la culcare care vă pot ajuta să pierdeți în greutate | Sănătate și nutriție
  5. Există tone de alți factori care vă afectează sănătatea în afară de greutatea dvs.
  6. Rămâi hidratat Imagine: Shutterstock Bea 2 litri de apă pe zi.
  7. Sanatatea Femeilor 10 lucruri bizare Trupul tău este în timp ce dormi Somn - un cuvânt atât de liniștit, nu-i așa?

Și mai mult somn înseamnă mai puține pofte de a doua zi în calea obiectivelor tale de a scăpa de kilograme. Pentru femeile care se lovesc de sală adică tu! Rezultatul: un metabolism mai cum să pierdeți greutatea în timp ce somnul privat și o pierdere în greutate mai ușoară, spune Murphy.

cum să pierdeți greutatea în timp ce somnul privat

Cercetările publicate în Cell Reports sugerează că secreția de insulină noaptea cauzată de consumul de carbohidrați simpli, precum sucul reglează ritmurile circadiene ale organismului. Și un studiu internațional al jurnalului obezității din a descoperit că resveratrolul, un antioxidant conținut în struguri, transformă grăsimile albe care păstrează caloriile în grăsimi brune care ard calorii.

De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Un somn prea scurt rezultă în pierderea de masă musculară Cum scapi de grasimea de pe burta? Cântă pe bani puțini la festivalul de la vară.

Este un pumn de unu-doi. Din păcate, alcoolul nu este cea mai bună băutură înainte de culcare.

cum să pierdeți greutatea în timp ce somnul privat

Într-un studiu al Universității din Melbourne, traverse care beau băutură înainte de culcare au prezentat modele de undă cerebrală nocturnă similare cu persoanele care au primit mici șocuri electrice toată noaptea. Pare plăcut, nu?

cum să pierdeți greutatea în timp ce somnul privat

Shutterstock O cană fierbinte din acest ceai care provoacă somnul crește nivelul glicinei din corp, un neurotransmițător care vă relaxează nervii și acționează ca un sedativ ușor. O altă trăsătură răcoroasă a mușețelului: îți crește temperatura de bază a corpului, astfel încât sistemul tău să răspundă răcindu-se drastic, lăsându-te să dormi.

cum să pierdeți greutatea în timp ce somnul privat

Mai mult, mușețelul a fost legat de controlul îmbunătățit al glucozei și de pierderea în greutate, spune Murphy.

Aflați cum bulionul osos vă poate ajuta să pierdeți în greutate cu dieta cu bulion osos.

Pagina principala De fapt pierzi în greutate frecându-ți stomacul. Pierderea grăsimii din burtă în ultimele 15 zile s-a presupus că fizicul și depozitele de grăsime sunt genetice - dar acest lucru este doar parțial adevărat. Cu toții avem șase pachete abs.

Shutterstock Făcută din lapte fermentat, această băutură bogată în probiotice funcționează pe microbiomul intestinal pentru a crește nivelul de bacterii sănătoase, pentru a promova o digestie adecvată și pentru a vă ajuta să absorbiți vitaminele și mineralele mai eficient, spune Murphy. Cercetările publicate în British Journal of Sports Medicine au legat, de asemenea, băutura asemănătoare cu iaurt la un somn îmbunătățit și o performanță mai bună la exerciții fizice.

Shutterstock Soia, sub formă de lapte sau pulbere proteică, se îmbracă cu aminoacizii triptofan.

cum să pierdeți greutatea în timp ce somnul privat

Și de ce este atât de important? Potrivit cercetărilor Universității Birmingham, aceasta poate îmbunătăți calitatea somnului acționând ca un precursor al melatoninei care induce drowse, spune Murphy.

Sus In revistele de frumusete sau alte materiale de profil exista chiar ideea unei Diete bazate pe somn, conform careia putem scadea in greutate in timp ce dormim; aceasta teorie nu este intrutotul adevarata, insa are si o baza reala: lipsa somnului favorizeaza cresterea in greutate. Legatura dintre Somn si Dieta este una cat se poate de simpla: privarea organismului de somn afecteaza functionarea normala a metabolismului ; astfel, rata arderilor metabolice va fi redusa, rezultand cresterea in greutate. In medie, un adult are nevoie de 7. Procesul exact prin care abilitatea de a scadea in greutate este influentata de lipsa somnului este corelat cu "hormonii de noapte". In acest proces, baza o reprezinta 2 hormoni: grelina si leptina.

Ea remarcă faptul că, în afară de a vă ajuta să derivați, triptofanul scade, de asemenea, nivelul cortizolului pentru a ajuta la combaterea grăsimii din burtă.