Mâncați broul clean pierdeți în greutate, Specialist în pierderea în greutate


Pregătește-te să piardă în greutate 1 Discutați cu medicul. Ori de câte ori sunteți interesat să pierdeți o greutate considerabilă mai mult de 11 până la 14 kg sau 25 până la 30 lbtrebuie să vă adresați mai întâi unui medic.

Este important ca unul dintre părinții dvs. Faceți o întâlnire cu doctor sau medic pediatru, dacă mai mergeți la unul. Discutați cu el despre greutatea pe care doriți să o pierdeți și întrebați cum puteți să pierdeți în greutate în siguranță și în mod corespunzător. De asemenea, adresați-vă medicului dumneavoastră dacă aveți informații cu privire la sprijinul suplimentare pe care le oferă nutriționiști certificate, fiziologi, terapeuți sau programe de pierdere în greutate pentru adulți tineri.

Dacă nu există un medic la care frecventați frecvent, discutați cu părintele sau tutorele dvs.

  • Pierderea de grăsimi winnipeg
  • Luptați pierderea în greutate klub
  • Pierde în greutate într-un timp scurt la domiciliu
  • Pentru a cumpăra 7 Slim pentru scăderea în greutate, nu aveți nevoie de mulți bani, deoarece medicamentul este vândut la un preț rezonabil fără costuri suplimentare — direct de la producător.
  • 6 cărți despre scăderea în greutate și alimentație bună - Bauturile June
  • 4 motive pentru care mâncați curat și nu pierdeți în greutate
  • Arde grăsime pe burta mea

De asemenea, puteți discuta cu un nutriționist certificat. Acești profesioniști de nutriție și de pierdere în greutate poate lucra cu tine pentru a proiecta o dietă și vă va oferi informații specifice despre produsele alimentare si alimente pentru a vă ajuta să piardă în greutate. Dacă locuiți în SUA, puteți găsi un nutriționist în zona dvs. Puteți merge chiar la biroul asistentei școlare pentru a solicita informații și resurse suplimentare pe care școala dvs.

Înainte de a începe să pierdeți în greutate, trebuie să stabiliți câteva obiective și așteptări realiste. Acest lucru vă va ajuta să vă asigurați că obiectivele dvs. În general, se recomandă să pierdeți aproximativ până la mâncați broul clean pierdeți în greutate 1 sau 2 lb mâncați broul clean pierdeți în greutate săptămână.

Acest lucru se realizează de obicei prin combinarea porțiunilor mai mici cu creșterea activității fizice. O pierdere mai mare în greutate este considerată periculoasă. În plus, nu veți consuma suficiente celebrități celebre pierde în greutate nutritive pentru a vă ajuta corpul să crească și să se dezvolte.

Dacă pierdeți 45 kg lbveți avea nevoie de aproximativ 1 an pentru a-ți termina scopul. Sa demonstrat că este mai ușor să menținem această pierdere în greutate și constantă în greutate pe termen lung. Atunci când se planifică diferite tipuri de diete sau metode de pierdere în greutate, ai putea rula în diete moft sau diete radicale, precum și pastile pentru a pierde in greutate.

Acestea pot părea minunate, dar ar trebui să le evitați cu orice preț. Fad diets sunt programe care promite să piardă în greutate foarte repede în perioadele scurte fără a face schimbări în dieta sau stilul de viață.

Profesioniștii din domeniul sănătății le consideră nerealiste și pierderea pierderii ssri. Chiar dacă prietenii tăi au o anumită dietă sau te-ai confruntat cu ceva în rețelele sociale, dacă se pare că eo dietă drăguță, e mai bine să o eviți.

În general, orice dietă care pare "prea bună pentru a fi adevărată" sau care promite o pierdere considerabilă în greutate fără a trebui să schimbe nimic va fi o dietă plină de fibrobar cu ceai verde pareri. Nici nu este recomandat să utilizați pastilele de scădere în greutate pe care le puteți cumpăra online sau fără prescripție medicală.

  • Cum pot să ard grăsime mai repede
  • Modalități de îndepărtare a grăsimii din spate
  • Sfaturi pentru a slăbi; Gratuit; Centrul de hipnoză PNL
  • Cât timp trebuie să încărcați o baterie nouă de 5 c pentru?
  • Pierderea în greutate și șomajul, Cum să slăbești dacă ești subțire
  • Cum sa pierzi 45 kg ( lb) sau mai mult in adolescenta
  • Pierde 10 lbs grăsime într o săptămână

De asemenea, vă pot face să vă îmbolnăviți sau să interferați cu condițiile de sănătate sau cu medicamentele actuale. Un jurnal de produse alimentare este un instrument excelent pentru oricine caută să piardă în greutate.

mâncați broul clean pierdeți în greutate

Acest lucru vă poate învăța multe despre alimentele și obiceiurile dvs. Descărcați un jurnal de alimentare sau o aplicație pentru a mâncați broul clean pierdeți în greutate controla hrana sau dieta pe telefonul smartphone sau pe tabletă. MyFitnessPal este o aplicație populară pe care o puteți utiliza pentru a vă înregistra calorii, precum și nivelurile de activitate și de hidratare.

Puteți folosi și un stilou și un jurnal fizic. Luați note cu privire la toate alimentele pe care le consumați în timpul zilei. De asemenea, pentru a începe, înregistrați câteva zile la un moment dat.

Trebuie să vă scrieți micul dejun, prânzul și cina, precum și orice băutură, gustare sau gustare pe care le consumați în timpul zilei. Chiar și gustări contează! Verificați câteva zile din jurnalul dvs. De exemplu, identificați următoarele: mesele ratate, consumul de băuturi sau gustări în timpul nopții. Scrieți în jurnalul dvs. Dacă vă înregistrați alimentele, aceasta poate fi utilă pentru a vă menține pe termen lung pe termen lung.

mâncați broul clean pierdeți în greutate

Partea 2 Modificați-vă dieta 1 Mănâncă cel puțin 3 mese pe zi. Este foarte important să mâncați cel puțin 3 mese pe zi și să vă asigurați că mâncați în mod constant în timpul zilei. Acest lucru este valabil în special pentru adolescenții care au nevoie de alimente pentru a avea energie pentru ziua în școală. Trebuie să planificați zilnic micul dejun, prânzul și cina. De asemenea, poate fi necesar să mănânci un sandwich în după-amiaza.

Nu treceți niciodată de mese sau le consumați într-o cantitate foarte mică. Dacă renunți la mese, riscați să aveți puțini nutrienți, vă simțiți mai înfometați și sunteți mai tentați să mâncați prea mult sau să mâncați mai târziu gustări pe zi.

Cât timp va dura o fată de 13 ani să piardă aproximativ 80 de kilograme?

În timpul săptămânii, ar trebui să vă aduceți prânzul și o gustare după-amiaza sau să aduceți bani pentru a cumpăra masa de prânz sau o gustare la școală. Puteți cere părinților dvs.

De asemenea, studiile au arătat că adolescenții care renunță la mese în special la micul dejun devin supraponderali, spre deosebire de cei care nu o fac. Acest lucru vă poate ajuta să pierdeți greutatea dacă consumați mici porții din fiecare masă. Dacă reduceți porțiunile, veți reduce o parte din calorii suplimentare în ziua mâncați broul clean pierdeți în greutate.

Consumați aproximativ 1 sau 2 cești pe servire. Băieții pot necesita porțiuni puțin mai mari decât cele ale fetelor. Dacă aveți de gând să cumpărați alimente în cantina școlii sau când vă petreceți cu prietenii, folosiți-vă pumnul ca ghid pentru porțiuni.

Orban sfidează, ia decizia care lovește în mulți români: ȘOMAJ

Pumnul tău va avea dimensiunea unei cești. Dacă sunteți acasă, utilizați o scară alimentară sau întrebați părinții să cumpere unul sau cupe de măsurare, ceea ce vă va ajuta să rămâneți pe drumul cel bun.

Sa dovedit că mâncarea într-un vas mai mic masa de prânz în comparație cu farfuria îi ajută pe oameni să controleze porțiunile.

mâncați broul clean pierdeți în greutate

Studiile au arătat că persoanele cu o placă mai mare au consumat mult mai multe calorii decât cele care au primit o placă mai mică. De asemenea, trebuie să vă opriți când sunteți mulțumit, nu plin.

Acesta este instrumentul natural cu care corpul dvs. Nu trebuie să vă simțiți plini de nivel fizic sau să aveți senzație de stres în stomac. Mănâncă încet și ia-ți timp. Acest lucru vă poate ajuta să vă simțiți mai mulțumiți, consumând mai puțin în timpul mesei. Proteinele sunt substanțe nutritive esențiale pentru adolescenți. Acestea pot fi utile pentru controlul foametei, pentru obținerea energiei pentru zi și pentru promovarea creșterii și dezvoltării sănătoase. Includeți o sursă de proteină slabă în fiecare masă.

Video: The Third Industrial Revolution: A Radical New Sharing Economy 2021, Iunie

De asemenea, trebuie să măsurați porțiunile. O porție conține aproximativ 85 până la g 3 sau 4 oz sau dimensiunea palmei. Proteinele slabe au mai putine calorii. În plus față de proteine, trebuie să consumați multe fructe și legume. Aceste grupuri de alimente sunt o completare extraordinară la o dietă care are ca scop scăderea în greutate.

Fructele și legumele au un conținut scăzut de calorii, dar sunt bogate în fibre, vitamine, minerale și antioxidanți. Dacă doriți să includeți 5 până la 9 porții de fructe și legume, va trebui să includeți cel puțin o porție în fiecare masă sau gustare. Aceasta este o idee minunată, deoarece aceste alimente pot crește volumul meselor fără a adăuga o mulțime de calorii. Veți fi mai mulțumiți consumând mai puține calorii.

În plus față de fructe și legume, puteți crește aportul de fibre prin includerea unei mâncăruri integrale din când în când. Fibrele de fructe, legume și cereale integrale vă vor umple și vă vor lăsa mulțumiți. Acestea sunt boabele întregi pe care le puteți consuma: quinoa, ovaz, orez brun, pâine și tortilla de grâu întreg și paste făinoase din cereale integrale.

Încercați să nu consumați boabe rafinate, cum ar mâncați broul clean pierdeți în greutate orezul și pâinea albă și pastele obișnuite. Ar trebui să o faceți mai ales dacă ați terminat munca școlară, dar nu veți lua masa până la ora Dacă aveți nevoie să consumați gustări în timpul zilei, alegeți o opțiune nutritivă și cu un conținut scăzut de calorii. Asigurați-vă gustări conteaza ca o mare sursă de energie nutrițională suplimentară.

Dacă aduceți sandwich-uri de casă sau pregătiți unul, acest lucru vă va oferi cea mai mare flexibilitate în acest scop. Dacă aveți doar mâncare în snack bar sau mașină automată de vânzare, alegeți cea mai bună opțiune posibilă. Încercați un pachet de nuci, gogoși, sandvișuri de pita întregi, biscuiți de smochine sau o bară de granola cu conținut scăzut de grăsimi.

Apa este o altă parte importantă va ajuta tren să pierd grăsime dietei dvs. Acest lucru vă va ajuta să rămâneți hidratat și să controlați foamea în timpul zilei. Mănâncă aproximativ 8 până la 10 pahare de apă sau alte băuturi fără zahăr în timpul zilei. Dacă nu vă place apa singură, încercați apă aromată, apă carbogazoasă, ceai decafeinizat și apă cu fructe. Dacă școala dvs. Uneori, corpul dvs. Poate că mănânci o masă sau un sandwich când, de fapt, ai nevoie doar de câteva buzunare de apă.

Unul dintre grupurile alimentare la care este dificil să renunți este alimentele procesate. Din păcate, aceste alimente gustoase sunt bogate în calorii și grăsimi, ceea ce poate duce la creșterea în greutate. Limitați aceste alimente sau evitați-le cât mai mult posibil. Studiile au arătat că adolescenții care mănâncă frecvent alimente fast-food și alte alimente procesate cum ar fi prăjituri, biscuiți, bomboane sau chipsuri sunt mai susceptibile de a fi supraponderali.

Nu trebuie neapărat să renunți complet la aceste alimente, dar trebuie să le limitați la o dată pe săptămână sau mai puțin. Puteți lua ceva timp pentru a le elimina din dieta dvs. Nu este nici o problemă cu asta, doar încercați să continuați să faceți progrese lente spre obiectivul dvs.

Alimentele cu care trebuie să fiți atenți includ: mâncare fast-food, bomboane, biscuiți, biscuiți, plăcinte sau plăcinte, cartofi prăjiți, alimente prăjite, băuturi îndulcite și unele produse alimentare de la automatele de distribuție.

mâncați broul clean pierdeți în greutate

Dacă dvs. De exemplu, în loc să mănânci un hamburger dublu și cartofi prăjiți la un fast-food restaurant, consumă un sandwich de pui la grătar cu felii de mere.

mâncați broul clean pierdeți în greutate

Puteți continua să vă bucurați de compania prietenilor, dar veți consuma alimente mai bune. Mulți adolescenți în special cei cu permis de conducere se bucură să meargă la restaurante, la un prieten sau la un eveniment social.

Încercați să vă mențineți dieta sănătoasă, chiar dacă nu puteți controla tot ceea ce mâncați. Dacă mergeți să mâncați cu prietenii, încercați să mâncați alimente mai sănătoase.