Ectomorfele arde cu ușurință grăsime.


Pierzi în greutate UNIFORM în 28 de zile. Nimeni nu îți spune asta

Nu este obligatoriu sa aibe mese pe zi, ca in cazul celorlate tipuri somatice. Trebuie sa evite, ca oricine de altfel, prajelile si mancarurile puternic procesate. Nu trebuie sa sara peste micul-dejun. Carbohidratii complecsi, grasimile nesaturate si proteinele sunt alimentele de baza.

Consumati si fructe, ectomorfele arde cu ușurință grăsime, alune, arahide sau batoane proteice, ca gustari. Mezomorfii nu trebuie sa reduca in mod special carbohidratii spre seara, avand un metabolism eficient.

Endomorful Daca esti un endomorf esti in mod natural: cu oase medii spre mari; cu o forma a corpului rotunda in forma de mar sau para ; puternic, dar ectomorfele arde cu ușurință grăsime fara energie; predispus la a acumula grasime usor; predispus la a slabi greu; cu o talie mare; Majoritatea celor care se antreneaza cu dedicatie si intens, dar tot se chinuie sa scape de grasime, au tipul somatic endomorf.

Daca esti endomorf si iti strici dieta, surplusul caloric se va duce aproape garantat in depozitele de grasime. Si cand esti intr-un deficit caloric pare ca grasimea se topeste foarte, foarte lent.

ardeți ultimele 5 kilograme

Dintre toate tipurile somatice, endomorful pare a fi cel mai putin dezirabil daca iti doresti putina grasime si un fizic usor si zvelt. Endomorfii pot dezvolta masa musculara lina usor, comparativ cu cum să pierdeți greutatea cu mâncăruri nigeriene. Cum muschiul scheletic este singurul tesut metabolic activ din corp, endomorfii trebuie doar sa isi accepte darul natural de a construi muschi usor, si sa urmeze cateva tehnici nutritionale simple.

Caracteristicile metabolice ale endomorfilor: Endomorfii sunt opusul ectomorfilor, cand vine vorba de spectrul tiroidei. Tiroida endomorfilor tinde sa fie hipoactiva lucreaza la o capacitate mica.

Tipuri somatice - alegerea antrenamentului în funcție de genetic

Trebuie sa manance mai putin decat ectomorfii pentru a isi mentine greutatea. Dintr-o perspectiva metabolica, endomorful are grade diferite de sensibilitate la carbohidrati si rezistenta la insulina.

moduri ușoare sănătoase de a pierde grăsimea buricului

Acesti carbohidrati concentrati se vor converti in grasime mult mai usor in cazul endomorfilor. De la aceasta dieta de baza, endomorful trebuie sa isi monitorizeze atent compozitia corpului, si sa ajusteze nivelele carbohidratilor in functie de evolutie. Pentru unii sunt necesare nivele si mai reduse de carbohidrati si pentru altii, foarte putini, optime sunt dietele ketogenice, cu un aport mare de grasime si foarte redus de carbohidrati.

de ce aș pierde în greutate fără a încerca

Sfaturi nutritionale pentru endomorfi: Micul dejun este foarte important. A manca in maxim o ora de la trezire, pune in miscare metabolismul lenes al endomorfilor.

Bărbații de succes merită o formă fizică de succes

Carbohidrati complecsi, grasimi nesaturate si proteine de calitate sunt importante pentru un mic dejun echilibrat si energic. Manacati din 3 in 3 ore, trei mese principale si doua gustari; aveti grija ca gustarile sa fie formate din fructe, nucifere sau batoane proteice. Prioritatea consta in aportul mare de apa si fibre.

profilul pierderii în greutate băutură

Apa dreneaza resturile metabolice si ajuta la transportul nutrientilor. Beti cel putin 2 litri de apa pe zi. Deshidratarea se manifesta uneori ca si foamea.

Picioare Superseturi - Misiunea Definire - #5

Daca vi se face foame, beti intai un pahar cu apa si asteptati putin, e posibil ca senzatia sa treaca. Consumati multe proteine, din surse ca pieptul de pui, curcan, peste, fructe de mare. Grasimile sa vina mai ales din ulei de masline virgin, ulei de in, arahide, migdale, alune de padure, nuci.

Surse excelente de carbohidrati sunt legumele, varza, ovazul, salatele si fructele de padure. Nu evitati carbohidratii, doar reduceti aportul.

Cum iti mentii greutatea dupa ce ai slabit cum pierd asistentele în greutate

Aveti grija sa consumati carbohidrati cu absortie lenta precum orezul brun, cerealele integrale, fructe, legume, ovaz, cartofi dulci, etc. O idee excelenta in cazul endomorfilor este de a urmari indexul glicemic al alimentelor. Cu cat este mai mic cu atat mai bine. Ca si ideea, cel mai simplu este sa evitati zaharul rafinat si pastele fainoase, fie ele integrale sau nu.

Ca sursa de cereale, ovazul, combinat cu iaurt degresat este o masa excelenta. De retinut : Metabolismul vostru este neiertator cu orice zahar rafinat sau junk food.

fat burning na orbituu

Fara gustari pe baza de carbohidrati simpli. La fel si cu alimentele prajite in baie de ulei. Alimentele bogate in proteine sunt prietenul cel mai bun al endomorfului.

Alege sa ai un corp minunat. Alege sa ai un corp sanatos. Merita!

Consumati marea parte a carbohidratilor in prima parte a zilei, cand aveti nevoie de mai multa energie. Antrenamentul endomorfului: Pentru a construi masa musculara si a arde grasimile, un endomorf trebuie sa urmeze atat un un antrenament cu greutati cat si unul cardiovascular. Antrenamentele cu greutati trebuie sa fie intense, cu greutati medii sau mari, repetari mai multesi pauze scurte intre serii, de secunde.

Este bine ca pe parcursul antrenamentului sa mentineti un ritm cardiac crescut.

Tomas Hochman transformation - skinny to shredded - natural ectomorf arderea grasimilor 2020

Nu incetini ritmul antrenamentului si nu lua pauze prea mari. Ia in considerare antrenamentele in regim de circuit si superseturile.

ce std vă provoacă să pierdeți în greutate

Exemplele sunt endo-mezomorfii sau ecto-mezomorfii. Leave a Reply Your email address will not be published.